Ελληνικά
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Αναζήτηση

Πρόγραμμα Διαχειρ.Κλήσεων (PBX TAPIER)

Κωδικός προϊόντος(SKU): 950
Τηλεφωνήστε για τιμή
Συνδέστε το τηλεφωνικό σας κέντρο με την Softone. Οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζει TAPI είναι εφικτή η διασύνδεση του
+ -

Εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου μαζί με το CRMτης Softone. Για την διασύνδεση του επαιτείτε μόνο TAPIDrivers, για τα τηλεφωνικά κέντρα τύπου Asteriskυπάρχει ειδικό πρόγραμμα με πολύ χαμηλό κόστος που κάνει αυτή την δουλειά (Xtelsio).

Χαρακτηρίστηκα του Plugin.

  • Auto popup window κατά την εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση.
  • Καταγραφή ιστορικού κλήσεων ανά εσωτερικό.
  • Αναγνώριση κλήσεων από 
    • Πελάτες
    • Προμηθευτές
    • Χρεώστες
    • Πιστωτές
    • Επαφές
  • Άμεση καταχώριση αριθμού στην αντίστοιχη οντότητα της Softone, πελάτες , προμηθευτές κτλ
  • Άμεση καταχώριση επαφής και συσχέτισης με τους συναλλασσόμενους.
  • Άμεση καταχώριση ενέργειας στο CRMστην σειρά της αρεσκείας σας.
  • Αυτόματη καταγραφή των κλήσεων στην σειρά των κλήσεων του CRM
  • Άμεση ανάθεση σε χρήστη με δυνατότητα υπενθύμισης.
  • Άμεση καταχώρηση παραγγελίας
  • Άμεση καταχώρηση προσφοράς ( με ή χωρίς πρόχειρο συναλλασσόμενο ) σε περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε πρόσφορα σε επαφή και όχι σε πελάτη.
  • Άμεση προβολή οικονομικής καρτέλας πελάτη.
  • Άμεση προβολή σταθερών στοιχείων συναλλασσόμενου.
  • Άμεση προβολή εκκρεμών παραγγελιών.

 

Όταν η εφαρμογή ανοίξει για πρώτη φορά θα ζητήσει να της ορίσετε σε ποιο εσωτερικό ανήκει ο υπολογιστής που βρίσκεστε.

** Για κάθε υπολογιστή ορίζουμε και ένα εσωτερικό.

 

 

Το επόμενο βήμα είναι ο ορισμός των γενικών παραμέτρων που ισχύουνε γενικά σε όλη την εφαρμογή και όχι ανά υπολογιστή.

 

Window pop up στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης κατά την εισερχόμενη κλήση ή κατά την εξερχόμενη κλήση.

 

Κάνοντας διπλό κλικ στο όνομα της επαφής ανοίγει το παράθυρο των λεπτομερειών της κλήσης όπου ο χρήστης μπορεί να χαρακτηρίσει , αναθέσει , δημιουργήσει ενέργεια στο CRM, καθώς αν είναι άγνωστος ο αριθμός θα μπορέσει να τον καταχωρίσει άμεσα στον συναλλασσόμενο ή σε μία επαφή.

 

 

Παράδειγμα ανάθεσης της κλήσης σε χρήστη για να καλέσει πίσω στο τηλέφωνο

Και το μήνυμα του χρήστη στον υπολογιστή του λίγα δευτερόλεπτα μετά ….

 

Call Log

 

 

Αυτές είναι μερικές από τις δυνατότητες του προγράμματος ….

Το πρόγραμμα διατίθεται και σε δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών ζητήστε από τον συνεργάτη σας να έρθει σε επαφή με μας για να σας το κάνουμε επιδείξει.

 

Ιδικές τιμές για συνεργάτες Softone.

 

 

Γράψτε τη δική σου αξιολόγηση Close Review Form
  • Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια
  • Κακή
  • Άριστη
Περιγραφή

Εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο τις δυνατότητες του τηλεφωνικού σας κέντρου μαζί με το CRMτης Softone. Για την διασύνδεση του επαιτείτε μόνο TAPIDrivers, για τα τηλεφωνικά κέντρα τύπου Asteriskυπάρχει ειδικό πρόγραμμα με πολύ χαμηλό κόστος που κάνει αυτή την δουλειά (Xtelsio).

Χαρακτηρίστηκα του Plugin.

  • Auto popup window κατά την εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση.
  • Καταγραφή ιστορικού κλήσεων ανά εσωτερικό.
  • Αναγνώριση κλήσεων από 
    • Πελάτες
    • Προμηθευτές
    • Χρεώστες
    • Πιστωτές
    • Επαφές
  • Άμεση καταχώριση αριθμού στην αντίστοιχη οντότητα της Softone, πελάτες , προμηθευτές κτλ
  • Άμεση καταχώριση επαφής και συσχέτισης με τους συναλλασσόμενους.
  • Άμεση καταχώριση ενέργειας στο CRMστην σειρά της αρεσκείας σας.
  • Αυτόματη καταγραφή των κλήσεων στην σειρά των κλήσεων του CRM
  • Άμεση ανάθεση σε χρήστη με δυνατότητα υπενθύμισης.
  • Άμεση καταχώρηση παραγγελίας
  • Άμεση καταχώρηση προσφοράς ( με ή χωρίς πρόχειρο συναλλασσόμενο ) σε περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε πρόσφορα σε επαφή και όχι σε πελάτη.
  • Άμεση προβολή οικονομικής καρτέλας πελάτη.
  • Άμεση προβολή σταθερών στοιχείων συναλλασσόμενου.
  • Άμεση προβολή εκκρεμών παραγγελιών.

 

Όταν η εφαρμογή ανοίξει για πρώτη φορά θα ζητήσει να της ορίσετε σε ποιο εσωτερικό ανήκει ο υπολογιστής που βρίσκεστε.

** Για κάθε υπολογιστή ορίζουμε και ένα εσωτερικό.

 

 

Το επόμενο βήμα είναι ο ορισμός των γενικών παραμέτρων που ισχύουνε γενικά σε όλη την εφαρμογή και όχι ανά υπολογιστή.

 

Window pop up στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης κατά την εισερχόμενη κλήση ή κατά την εξερχόμενη κλήση.

 

Κάνοντας διπλό κλικ στο όνομα της επαφής ανοίγει το παράθυρο των λεπτομερειών της κλήσης όπου ο χρήστης μπορεί να χαρακτηρίσει , αναθέσει , δημιουργήσει ενέργεια στο CRM, καθώς αν είναι άγνωστος ο αριθμός θα μπορέσει να τον καταχωρίσει άμεσα στον συναλλασσόμενο ή σε μία επαφή.

 

 

Παράδειγμα ανάθεσης της κλήσης σε χρήστη για να καλέσει πίσω στο τηλέφωνο

Και το μήνυμα του χρήστη στον υπολογιστή του λίγα δευτερόλεπτα μετά ….

 

Call Log

 

 

Αυτές είναι μερικές από τις δυνατότητες του προγράμματος ….

Το πρόγραμμα διατίθεται και σε δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών ζητήστε από τον συνεργάτη σας να έρθει σε επαφή με μας για να σας το κάνουμε επιδείξει.

 

Ιδικές τιμές για συνεργάτες Softone.

 

 

Ετικέτες προϊόντος